Friday, June 18, 2010

Serupa ? Uee [AfterSchool] & Seohyun [SNSD]

Syaza here !

Haha. Okay, Syaza mahu tanya pendapat kamu semualah. Setuju tak dengan pendapat Syaza ni ?
Firasat Syaza, kuat mengatakan, dua orang Korea ini, Artist Korea ini, rupanya hampir-hampir sama. Hm.. Boleh tolong Syaza ?

: Sila cakap , tak kira di shout box mahupun comment section mahupun mana mana lah asalkan Syaza boleh nampak, Serupa ataupun Tidak mereka ini? :

Uee - After School                             

 






















 Seohyun - SNSD / Girls Generation

Lihatlah.. berulang ulang kali.. Tatap pun tak apa sebab mereka berdua ni dua dua cute. Hahah.. Okey, sila teruskan!


Additional Info :

**Uee pernah berlakon, dalam drama bersiri Korea, You're Beautiful , sebagai Yoo Hye Yi . Boleh tengok secara online di mysoju.com ataupun dramacrazy.net , resolutionnya okey ! Tidak pun, cara paling berkesan, silalah visit kedai video berdekatan dan dapatkannya sekarang juga!

** Seohyun pula kini sedang dalam sebuah TV show , yang Syaza sendiri tidak pasti sama ada genre nya reality show ataupun variety show.. Apa apa sajalah ,, yang bertajuk : We Got Married : Sungguh lawak dan juga best! Silalah tengok di youtube. OH, Partner nya , CNBlue : Jung Yong Hwa .. Kalau nak video yang ada English Sub , (maaf, Malay sub tiada ) Silalah type di kotak carian :

We Got Married Seohyun and Yonghwa Sweet Potato Couple Episode 1 Part 1

Type itu sahaja, pun boleh. Kemudian, carilah orang yang uploadkan video itu : CNBlueJongYongHwa . Cari yang itu. Yang itu, Setakat ini, 18 Jun 2010 , (ehem , birthday kak Alyia ) semuanya dia 'sub'kan. Enjoy gila Syaza tengok !

--Okay. Make Your Decision! --

1 fan(s):

αisyαhnekochiα ♥ on November 27, 2010 at 11:47 AM said...

um, mmg srupa..