Saturday, December 26, 2009

Craft Shoppe !

Salam semua! Tengok gambar kat bawah ni, agaknya dah tahu ke apa yang kitorang nak buat? huhuhu,, senang ajerk.. Tapi, bagi pengetahuan lanjut, syaza akan bagitahu spenohnye...... Ini pula bersempenakan Back To School, New Year 2010 dan juga Ending Of Cuty Sekolah..

Well, first of all.. Syaza rase semua dah tahu, ABS ade bukak ABS Design, TCB ade bukak Virtual Cupcake Bakery.. TPCB nak bukak apa? Hhoohoho... Weell.. Walaupun terlambat, kami akan mula membuka Craft Shoppe pada hari ini!

Craft Shoppe. Craft ini, bukan sahaja boleh di tengok-tengok puas-puas tetapi, boleh di pegang-pegang lagi. Ya! Anda semua boleh melihat secara real life . Tapi kena order lah. Craft Shoppe menyediakan Photoframe, Card dan juga Gambar(Pemandangan , lukisan orang, etc) . Yang paling menarik sekali, yang ini kosnya FREE. yesss.. FREE... Anda hanyalah perlu sertakan nama dan alamat . Di blog, bagi dekat COMMENTS. Atau  pun tmpat yang tulis FAN tu. kat bawah post nie lah. Okay?

And then, bukan setakat itu sahaja, sekiranya anda tidak suka akan design2 yang ada kat bawah ni, anda bolehlah mendesign dengan sendiri, lepas tu, Syaza akan buatkan dengan secantik yang boleh. Hehehe.. Untuk berurusan secara live dengan Syaza, bolehla meng add syaza di Yahoo! Messenger. ini Email :

ann_266@yahoo.com

Jangan risau.. Syaza online bila-bila masa saja di YM! Dan.. Tempoh benda ni bermula dari hari ini, 26 Disember 2009 hingga ke 3 January 2010. Okey? Sekarang dah boleh mula browsing..


FYI.. Syaza baru sempat buat Photoframe.. Tu pun tak berapa cantik.. Huhuhuuhuh.. Sebab, nak buat dengan cepat.. So, jangan risau. Anda punya akan lagi cantik!

0 fan(s):