Sunday, September 6, 2009

Gosip Terbaru! Farah dan Ina Geng Terbaru The Wannababes?



Ahli The Wannababes.. Tujuh orang semuanya.. Agaknye.. Shazarina or Ina and kawan baiknya , Farah Aryani or Farah, bakal join mereka? Baca.. Jangan tak baca!!

Setelah The Wannababes pulang tiga bulan dari "New York", mereka mendapati bahawa ada dua orang yang sudah pun popular di situ. Siapa lagi kalau bukan Ina dan Farah! Mereka terkenal sejak ketiadaan The Wannababes. Siapa yang sangka, Ina dan Farah juga mempunyai beg LV setanding dengan Fasharina Bt Tan Sri Hisham! Ini kata-kata yang dipetik setelah salah seorang agen dalaman kami meng'interview' mereka..

Kami juga mampu untuk membeli beg Louis Vuitton! Papa saya, seorang peguam yang berjaya juga mama saya. Mereka loaded... Tak kurangnye kawan saya, Ina! Mama dan papanya, mempunyai kedai yang fabulous dan laku sendiri! Mereka mempunyai banyak cawangan di seluruh negara. Jadi, jika anda katakan kami penipu, anda salah sama sekali!


Begitulah kisahnya.. Lagi-lagi.. Agen kami terdengar The Wannababes menjalankan mesyuarat sama ada untuk menerima atau tidak dua ahli baru ini. Reaksi mereka bagaikan positif. Tapi, tak lama, ada surat pekeliling yang jelas sekali diedarkan oleh Fasha, sampai kepada kami semua. Surat ape? Saya pasti anda sudah menerimanya..

Mereka pasti memerlukan mereka berdua sebagai orang kuat. Tugas untuk membuli Mimi Monira, Badak Air kita, akan menjadi lebih senang sekiranya mereka ada. Betul bukan? Nantikan lagi berita penyambungnya oleh ThePrettyCoolBabes..

Pengutip Gossip - Syaza

0 fan(s):